bakk@mome.hu
kutató, szakértő
,
immerzív tech
kutató, szakértő, immerzív tech
Kutatási terület | immerzív terek, interactive digital storytelling, VR, színház |
Szervezeti egység | Innovációs Központ, Doktori Iskola |
Bakk Ágnes Karolina (Lugos) a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Doktori Iskolájának hallgatója, a Zip-Scene konferencia és magazin, a Vektor VR-szekció kurátora valamint a Random Error Stúdió alapítója. 2017-2019 között a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem "Rethinking Intermediality in Contemporary Cinema" két éves kutatóprogramjában vett részt, ahol a VR és az immerzív színház karaktereit vizsgálja. Szabadulószoba, VR narratívák és future forecasting metodológiákat tanít a MOME-n. Az INDCOR (indcor.org) COST action elnökségi tagja, amelynek keretén belül 2020-ban a ComplexityJam főszervezője volt. Narratív designerként több számítógépes játék megalkotásában működött közre (1986; Budapest-New-York) és olyan spekulatív design projektben dolgozott kurátorként, mint a nemzetközi Kara Agora projekt. Immerzív színházhoz, bűvészettudományhoz és VR-hoz kapcsolódó kutatásáról számos konferencián adott elő Montrealtól Moszkváig. Jelenleg a MOME IK immerzív média kutatója.