Bakk Ágnes Karolina

kutató, szakértő ,
immerzív tech

Bakk Ágnes Karolina

kutató, szakértő, immerzív tech

Kutatási terület immerzív terek, interactive digital storytelling, VR, színház
Szervezeti egység Innovációs Központ, Doktori Iskola

Bio

CV

Bakk Ágnes Karolina (Lugos) a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Doktori Iskolájának hallgatója, a Zip-Scene konferencia és magazin, a Vektor VR-szekció kurátora valamint a Random Error Stúdió alapítója. 2017-2019 között a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem "Rethinking Intermediality in Contemporary Cinema" két éves kutatóprogramjában vett részt, ahol a VR és az immerzív színház karaktereit vizsgálja. Szabadulószoba, VR narratívák és future forecasting metodológiákat tanít a MOME-n. Az INDCOR (indcor.org) COST action elnökségi tagja, amelynek keretén belül 2020-ban a ComplexityJam főszervezője volt. Narratív designerként több számítógépes játék megalkotásában működött közre (1986; Budapest-New-York) és olyan spekulatív design projektben dolgozott kurátorként, mint a nemzetközi Kara Agora projekt. Immerzív színházhoz, bűvészettudományhoz és VR-hoz kapcsolódó kutatásáról számos konferencián adott elő Montrealtól Moszkváig. Jelenleg a MOME IK immerzív média kutatója.

Mutass többet
Szakmai eredmények, publikációk
New Technologies for a New Audience? Using Transmedia Storytelling towards a New Experience Design Form. In: Redefining Theatre Communities. Galea, M. – Musca, Sz. Intellect Publishing: Bristol, 2020.
Performativity and Worldmaking. Interview with Chiel M. Kattenbelt. In: Acta Univ. Sapientiae, Film and Media Studies, 17 (2019) 169–178
VR as a Narcissistic Medium. Interview with Rebecca Rouse. In: Acta Univ. Sapientiae, Film and Media Studies, 17 (2019) 157–167
Epiphany Through Kinaesthetics. Unfolding Storyworlds in Immersive Analog Spaces, In: Violence. Perception. Video Games, 2019, Berlin: Transcript Verlag
Zip-Scene Konferencia elindítása (2018, 2019); Vektor VR-szekció szervezője és kurátora
Sending Shivers Down The Spine. In: Acta Univ. Sapientiae, Film and Media Studies, 17 (2019) 143–156
Ágnes Karolina Bakk: Analogue and Digital Immersive Experiences: What should Digital Creators Learn from live Theatre Makers? In: Jonathan P. Bowen, Jon Weinel, Graham Diprose, Nick Lambert (eds.),Electronic Visualisation and the Arts. Proceedings of EVA London 2018, UK. Published by BCS Learning and Development Ltd: 293-297. Indexed in DBLP Computer Science Bibliography.
Bakk Ágnes Karolina (2017) How Interactivity Is Changing in Immersive Performances. In: Nunes N., Oakley I., Nisi V. (eds) Interactive Storytelling. ICIDS 2017. Lecture Notes in Computer Science, vol 10690. Springer, Cham

Showroom

Témavezetők