Gazdasági ismeretek III. (Marketing menedzsment )

A tantárgy célja, hogy az eddig megszerzett gazdálkodási ismereteket marketing fókusszal bővítse és mélyítse. Részletesen tárgyalja a marketing menedzsment feladatait és eszközrendszerét elméleti és gyakorlati szempontból egyaránt.  

SHOWROOM

További tárgyak

Gazdasági ismeretek I. (Vállalkozások gazdasági és jogi környezete)

A tárgy célja alapvető gazdasági ismeretek átadása...

Gazdasági ismeretek II. (Vezetés és szervezés)

A Vezetés és szervezés célja, hogy az eddig megszerzett gazdálkodási ismereteket bővítse és mélyítse...

Művészeti és kreatívipari ismeretek I. (For-profit művészeti és designvállalkozások)

A kortárs művészet és design piacáról alapvető összefüggések átadása és egyes kérdésekörök...

Művészeti és kreatívipari ismeretek II. (Modern és kortárs művészet- és designtörténet)

A tantárgy (előadás és szeminárium) célja, hogy olyan művészet- és designtörténeti ismereteket adjon...

Művészeti és kreatívipari ismeretek III. (Kiállításrendezés és művészetközvetítés)

Cél, hogy a hallgatók a non-profit és for-profit kulturális intézményekre, vállalkozásokra jellemző...

Művészeti és kreatívipari ismeretek IV. (Non-profit design és művészeti intézmények)

Az eddig megszerzett művészeti és kreatívipari ismeretek integrálása a kánonképző intézmények...

Társadalomtudományi és kommunikációs ismeretek I. (Szociológiai ismeretek)

A Szociológiai ismeretek tantárgy célja, hogy a hallgatók megismerjék az alapvető...

Társadalomtudományi és kommunikációs ismeretek II. (Kommunikáció és média)

A kommunikációtudományi ismeretek célja, hogy a hallgatók megismerjék az alapvető...

Társadalomtudományi és kommunikációs ismeretek III. (Kulturális antropológiai ismeretek)

A kulturális antropológiai ismeretek célja, hogy a hallgatók megismerjék a kortárs kultúra elemzésének...

Mutasd mind