Divat és textil identitás-branding

A Divat- és Textil identitás és branding tantárgy, a hallgató önálló egyéni hangjának megtalálását segíti. Branding célja a magas szintű vizuális, esztétikai, és formaérzék elérése, a szaknyelve megértése, valamint a hatékony (írásos, szóbeli és vizuális) szakmai kommunikáció folytatása anyanyelven és legalább egy idegen nyelven. Alapszintű tudás elsajátítása a retorikai formákról, stílusokról. Egyedi stílus és saját brand megtervezését ösztönzi.

További tárgyak

Divat és textil design alapok 1.

Az egyéni szakmai kompetenciákat felmérő tervezési feladatok megoldásán keresztül a specializáció...

Divat és textil design alapok 2.

A Divat- és Textil Design alapok 2 tantárgy célja, hogy megismertesse és megalapozza a divat és textil...

Divat és textil Kreáció

A Divat- és Textil kreáció tantárgy célja, hogy megismertesse és megalapozza a divat és textil...

Divat és textil Innováció

A Divat- és Textil innovació tantárgy célja , hogy kutassa a divat és textil különböző területeihez...

Divat és textil kollekció

A Divat- és Textil kollekció tantárgy, összefüggő és átfogó tárgycsoportok, minta, struktúra, öltözék...

Mutasd mind