Emergens és experimentális design/ 15 kredit

A tárgy célja, hogy a hallgatók a korábban megszerzett tudást, az interakció tervezés eszközeit és eljárásait részben, vagy teljesen újraértelmezzék, vagy azokkal kísérletezésbe kezdjenek. A sztenderdeken túllépve, kritikus gondolkodást érvényesítve, saját megközelítéseket alkalmaznak és spekulatív módon terveznek. Olyan társadalmi, emberi, piaci vagy technológiai problémákon kísérleteznek, amelyekre a nagyfokú bizonytalanság, vagy komplexitás jellemző. A jövőbe mutató megoldásokat emergens technológiák, közvetlen vagy távoli jövőt meghatározó gazdasági és társadalmi trendek, megvalósult vagy épülő és építhető adatvagyonok (big data) ismeretében tervezik meg külön vizsgálva a jövőképek etikai, szociológiai következményeit. Kiemelt szerepet kap a csapatban való működés, kollaboráció és az általános kommunikációs képességek. A hallgató támogatjuk abban, hogy ne csak érintkezési pontokban gondolkodjon, térjen ki a rendszerek szintjére, teljes ökoszisztémákkal, szolgáltatásokkal foglalkozzon és a rendszerszintű, komplex problémákra innovatív megoldásokkal válaszoljon.

További tárgyak

Elméleti bázisú projektfejlesztés csoportmunkában

A tantárgy célja az egyes projekcélok és a várt eredménytermékek meghatározásának és...

Elméleti előadás olvasószemináriummal

A tantárgy célja, hogy a hallgatók megismerjék a művészet- és designelmélet illetve...

Interakció design alapok/ 15 kredit

Az Interakció tervezés mesterképzés első tantárgya egy gyakorlatorientált, de elméleti órákkal jelentősen megtámogatott tantárgy, melynek során a hallgatók minden alapvető tervezési keretrendszert

Piac és termékek/15 kredit

A tárgy célja, hogy a hallgatók elsajátítsák az interaktív termékekhez kapcsolódó piaci termék- és szolgáltatástervezési, illetve üzleti alapokat

Mestermunka támogatás/ 5 kredit

A mestermunka elkészítéséhez folyamatos, dedikált konzultáció kapcsolódik, melynek során a hallgatók mérföldkövekre bontják a munkát és az oktató segítségével

Gyakorlat/ 5 kredit

Releváns szakmai gyakorlat választott piaci szereplőnél.

Kutatás-fejlesztés-innováció / 15 kredit

A tárgy célja, hogy megismertesse a hallgatóval a kutatási-fejlesztési-innovációs (KFI) folyamatokat és megalapozza képességeit a KFI folyamatokban való részvételre

Kurzushét

A tantárgy célja az oktatási kínálat színesítése; a világban zajló aktuális jelenségekre reflektáló, különböző tárgykörök, feladatok, lehetőségek mentén intenzív tanulást generálása

Komplex bevezetés / 5 kredit

A tantárgy célja az alapvető társadalomtudományi elméletek és kutatási módszertanok megismerése

Szakdolgozati szeminárium és kommunikációs tréning / 5 kredit

A szakdolgozati kutatás előkészítését, lefolytatását és eredményeinek összefoglalását, illetve hatékony kommunikálását segítő kurzus

Szabadon választható tantárgyak/ 15 kredit

A tárgy célja, hogy a hallgató egyéni tanulási céljaihoz, tanulási tervének megvalósulásához hozzájáruljon

Mutasd mind