Dr. Bajzáth Angéla PhD

kutató ,
szakértő, kreatív tanulás

Dr. Bajzáth Angéla PhD

kutató, szakértő, kreatív tanulás

Kutatási terület oktatási innováció, tudásmenedzsment
Szervezeti egység Innovációs Központ

Bio

Kutatási területe az oktatási rendszerek elmélete, nemzetközi összehasonlító elemzések, pedagógusképzés, felsőoktatás-kutatás és az oktatási innovációs folyamatok vizsgálata.

Szakmai eredmények, publikációk
Aggné, P. V., Svraka, B., Serfőző, M., F., L. Z., & Bajzáth, A. (2020). Távolléti oktatás pró és kontra hallgatói és oktató szemszögből a pedagógusképzésben. In Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia (pp. 404–404).
Bajzáth, A. (2020). Inklúziós paradoxon. In Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia (pp. 425–425).
Bajzáth, A., Bereczkiné, Z. A., & Darvay, S. (2020b). Bölcsődei irodalmi program – jó gyakorlat az esélyegyenlőség jegyében indított MECEC + nemzetközi projektben. In Neveléssel az olvasásért - olvasással a nevelésért (pp. 6–11).
Bajzáth, A., Bereczkiné, Z. A., & Darvay, S. (2020a). A kisgyermeket nevelők és a család kapcsolatának erősítése az I.ECEC nemzetközi projekteredményeinek tükrében. In Neveléssel az Oktatásért - Oktatással a Nevelésért Konferencia (p. 19).
Giada, P., Bajzáth, A., Bereczkiné, Z. A., Darvay, S., & Clara, S. (2020). Il Progetto MECEC+: un’indagine svolta in Italia, Ungheria e Spagna. In ECEC in prospettiva interculturale. I risultati di una ricerca internazionale (pp. 41–116).
Kolosai, N., Rádi, O., Bajzáth, A., Aggné, P. V., & Golyán, S. (2020). Új tanulási kultúra, új tudás? Távolléti oktatás továbbvihető tapasztalatai. In Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia (pp. 407–407).
Serfőző, M., Böddi, Z., F., L. Z., Bajzáth, A., & Rádi, O. M. (2020). „Vészhelyzeti” távolléti oktatás a pedagógusképzésben (elméleti kontextus és kutatási keret). In Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia (pp. 403–403).
Serfőző, M., Sándor, M., Böddi, Z., & Bajzáth, A. (2020). Koragyermekkori pedagógusjelöltek belépése a felsőoktatásba. In Új kutatások a neveléstudományokban 2019 (Vol. 1, pp. 209–219).
Serfőző, M., Bajzáth, A., Sándor, M., & Böddi, Z. (2020). Koragyermekkori pedagógusjelöltek pályaképét befolyásoló tényezők. In Prevenció, intervenció és kompenzáció (pp. 313–324).
Silva, C., Bajzáth, A., Lemkow-Tovias, G., & Wastijn, B. (2020). Encouraging intercultural attitudes and practices in contemporary ECEC services. Insights from A research conducted in Italy, Spain, and Hungary. EUROPEA